Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 11:04:41 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/26085 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Saunja küla, Nurgakivi (Reklaam 
alus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Reklaamtahvli püstitamine 1 Tallinn-Narva tee 
kaitsevööndi äärde.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27163617>  (menetlus nr: 
456234), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister